ffturnbacktime

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

FF-Time Change kapitel 9

Av Elin Englund - 20 juli 2012 16:32

Lite från förra kapitlet...

Planet landade i London,nu skulle vi till killarnas lägenhet för att sova en natt.

Vi kom till lägenheten och dom lagade en överaskningsmiddag till mig.

Underbart gott var det! Sen gick vi och lade oss och bestämde oss att istället packa imorgon.

För imorgon skulle paul hämta upp oss riktigt tidigt på morgonen. Vi skulle ju åka till Indien!

 

Kapitel 9


-It's time to WAKE UPPPP!

Louis ropar och springer runt i rummet.

Jag kastade kudden på han och han kollar på mig och skrattar.

-Goodmorning everyone!,ropacd Niall och satte sig upp i sängen.

-Morning!,svarade jag med ett leende.


Jag reser mig upp från de sköna och varma täcket och sträcker ut mina armar.

En stor gäsp hörs från rummet,Zayn såklart. Han var alltid den som gick upp sist,det hade jag fått lära mig.


-We need to pick down our things for India,sa Harry lite stressat.

-Yeah let's do this right now before breakfast!,svarar Niall.


Eftersom jag redan packat ner mina saker går jag till toaletten för att fixa iorning mig istället.

Inne på toaletten finns det en stor spegel. Jag beundrar min spegelbild och släpper ut mitt långa bruna hår ur toffsen jag sovit med. Riktigt långt hår hade jag fått nu. 

Jag satte på kranen och skvätte kallt vatten i ansiktet.Det var så uppfriskande,särskilt om man är trött.

Efter jag fixat och trixat ett tag så tog jag en sista titt i spegeln,innan jag öppnade toadörren och gick ut.


Jag möttes av Niall som stod utanför dörren och väntade på sin tur.

-You look great!,han kollade mot mig och log.

Jag fnissade lite släppte förbi han så han kunde gå in på badrummet.

Niall var så gullig mot mig,jag visste inte riktigt varför han var sådan. 

Jag avslutade mina tankar och gick mot de andra som redan stod i hallen och tog på sig ytterkläderna.

-ahh I have no time for fix my hair!,ropade zayn upprört.

Jag bara skrattade och gick och började ta på mig skorna jag med.

-We have no time for eating breakfast because Paul is already outside and Waiting for us,förklarade Louis för mig.

-Yeah I understand,svarade jag och log.

Niall kom in i hallen och kollade på oss som redan stod klara och väntade.

-But we have forget some very important thing!,sa han

-What Niall?,svarade Zayn.

Niall funderade en stund och sen kollade på oss med ett leende.

-we have forget to eat Breakfast!,utbrast han.

Jag skrattade och förklarade det Louis nyss förklarat för mig.

-oh okay I understand,sa niall och försökte se ledsen ut.

Men sen så skrattade jag och han log.


-Hello Guys!,sa Paul när vi kommit ut på gatan utanför deras lägenhet.

Han stod där med sin svarta skåpbil redo att ta emot bagaget.

Jag räckte han mitt bagage och gick och satte mig i bilen.


Därefter kom de andra också in i bilen och Niall satte sig brevid mig.

-This gonna be fun!,sa han.

-Yeah I'm very exited svarade jag och kollade in i hans ögon.

Dom var så vackra,riktigt klarblåa. 

Vi pratade vidare och sjungde med till musiken i bilen.


Detta skulle bli riktigt kul! jag kollade ut genom bilrutan och såg ett moln komma mot oss.

Ett oväder var på väg.

Men det gjorde inget,jag var så glad.


                                                                                                                                                                        


Nu kom ett till kapitel ut! Jag har inte skrivit här på väldigt länge.

Men det är ju faktiskt sommar och jag har inte haft riktigt med tid.

Allfall så kom ett kapitel ut efter kanske en måndad nästan,haha.

Men hoppas ni tycker det är bra och fortsätter läsa! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Englund - 16 september 2012 17:20

Lite från förra kapitlet... Planet störtade. Med sådan kraft att jag slår i huvudet i sätet framför och allting svartnar. 3 gånger studsar det på marken innan det tillslut blir tyst. Det hade landat.  Men snart blev det panik igen.  -FIIIIREE...

Av Elin Englund - 14 september 2012 14:25

Blixtrar från alla möjliga håll föll ner från himlen. Planet fylldes av panikfyllda röster.  Jag var riktigt rädd. Ett brus från högtalaren hördes. -sit down on your seat and don't panic.but we need to make an emergency landing immediatley. ...

Av Elin Englund - 27 juli 2012 10:22


Hejhej!    Det är väldigt dålig uppdatering nu som man kanske märker.  Men jag är på semester vid kusten och har en jättedålig gamal data som är VÄLDIGT seg. Så jag tänkte säga att det kommer inte komma upp mycket kapiel alls nu.   Sen åk...

Av Elin Englund - 24 juli 2012 10:49

lite från förra kapitlet... Vi åkte till flygplatsen med Paul som var så snäll som kunde köra oss.  När vi kom till flygplatsen så gick vi direkt och letade upp gaten till vårt plan.  På planet fick jag sitta brevid Niall. En konstig känsla had...

Av Elin Englund - 23 juli 2012 15:51

lite från förra kapitlet.. -Gooodmorning!Louis väckte oss,idag skulle vi åka till flygplatsen här i London. Killarna packade ner sina saker och jag fixade mig.  När alla var klara gick vi ut till bilen där paul stod och väntade.  Vi satte oss...

Presentation


Hej,Elin heter jag som skriver på denna blogg.
Jag kommer skriva lite fanfictions om One Direction.
Hoppas ni tycker det är bra och fortsätter kolla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards