ffturnbacktime

Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Dålig uppdatering

Av Elin Englund - 27 juli 2012 10:22

Hejhej! 

 


Det är väldigt dålig uppdatering nu som man kanske märker. 

Men jag är på semester vid kusten och har en jättedålig gamal data som är VÄLDIGT seg.

Så jag tänkte säga att det kommer inte komma upp mycket kapiel alls nu.


Sen åker jag till mallorca den 5 augusti.

Så nu vet ni! 


Altså kommer nästa kapitel när det kommer...

Föressten jag tror nog att ni har sett Liam's nya frissa,vad tycker ni om den?

Jag tycker han passar jättebra i den!

Ha en jättebra sommar! :))




//Elin



 



 
 
josefine

josefine

27 juli 2012 20:21

Hej :)
ville bara kika in och önska dig en trevlig helg :)

http://www.nattstad.se/daretodream

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Englund - 16 september 2012 17:20

Lite från förra kapitlet... Planet störtade. Med sådan kraft att jag slår i huvudet i sätet framför och allting svartnar. 3 gånger studsar det på marken innan det tillslut blir tyst. Det hade landat.  Men snart blev det panik igen.  -FIIIIREE...

Av Elin Englund - 14 september 2012 14:25

Blixtrar från alla möjliga håll föll ner från himlen. Planet fylldes av panikfyllda röster.  Jag var riktigt rädd. Ett brus från högtalaren hördes. -sit down on your seat and don't panic.but we need to make an emergency landing immediatley. ...

Av Elin Englund - 24 juli 2012 10:49

lite från förra kapitlet... Vi åkte till flygplatsen med Paul som var så snäll som kunde köra oss.  När vi kom till flygplatsen så gick vi direkt och letade upp gaten till vårt plan.  På planet fick jag sitta brevid Niall. En konstig känsla had...

Av Elin Englund - 23 juli 2012 15:51

lite från förra kapitlet.. -Gooodmorning!Louis väckte oss,idag skulle vi åka till flygplatsen här i London. Killarna packade ner sina saker och jag fixade mig.  När alla var klara gick vi ut till bilen där paul stod och väntade.  Vi satte oss...

Av Elin Englund - 20 juli 2012 16:32

Lite från förra kapitlet... Planet landade i London,nu skulle vi till killarnas lägenhet för att sova en natt. Vi kom till lägenheten och dom lagade en överaskningsmiddag till mig. Underbart gott var det! Sen gick vi och lade oss och bestämde o...

Presentation


Hej,Elin heter jag som skriver på denna blogg.
Jag kommer skriva lite fanfictions om One Direction.
Hoppas ni tycker det är bra och fortsätter kolla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards